från en som har sommarlov

Vardagligheter

 
det är den sextonde maj och jag dricker milkshake och äter kakor till frukost för det får en göra om en igår skrev sitt sista exam och från och med idag har sommarlov. on another note: kolla på min avokado!
 
det är ännu lite ofattbart att jag aldrig mer ska gå i skolan där jag gått de senaste tre åren. tanken faller mig rätt bra i smaken men är ändå svår att vänja sig vid, speciellt när jag inte riktigt vet vad jag ska byta ut den tillvaro som varit mot. för tillfället tänker jag satsa på att leva ut sommaren (23 grader på torsdag come at me), läsa böcker, hänga med vänner, resa, dansa, fota, äta. det är dags att de storslagna planerna som jag skrev ned i januari införlivas. 
 
ska också fundera på vad jag ska göra av detta internettillhåll i sommar och onwards. återkommer inom en snarare framtid än jag någonsin tidigare lovat.
 

Celine

Men nä så avundsjuk jag blir!

Svar: JA ellerhur! Är nästan avundsjuk på mig själv!
jore

Ellen Gräntz

Så himla gött eller! Fastnar förresten vid inläggets sista mening och känner lite pepp? Stanna och kom hit och skriv mer, tack!

Svar: ÅH tack för peppen!!! <3 I will.
jore

Hanna Karlsson

Åh vad härligt med sommarlov. Det vill jag också ha!

Svar: Hahah ja!
jore