livstecken

Vardagligheter

 
mer än en månad. sen vi hördes sist alltså. tänkte väga upp för det genom att slänga ur mig massa svartvita bilder som jag hunnit samla på mig trots att jag knappt haft tid att röra kameran.
 
 
de senaste fyra veckorna har jag tävlat mot klockan, mot att göra-listan som växer istället för att krympa och skolböckerna som staplas på hög trots att jag nästintill glömt bort hur plugglediga dagar känns. har försökt fånga så mycket som möjligt av våren genom att dricka iskaffe på altanen på soliga helgmornar och ta med mig allt som är grönt in. 
 
 
eftersom någon (johanna) lurat i mig att man presterar bättre av att träna har jag också hunnit med att vinka av solen från löparspåret ett par tre gånger oCH (tror ej detta relaterar till träningen dock) motiverat min avokado till att växa! är löjligt stolt pga första gången jag lyckas. 
 
 
på tal om saker som växer! min och johannas utställning har ställts om ytterligare två gånger sen i februari och jag har blivit alldeles varm i hjärtat av främmande människors engagemang. sånt som behövs när världen upprepade gånger får ta emot slag i magen. 
 
 
(märker nu att jag är så uppsatsskadad att jag inte vet hur jag ska börja ett nytt stycke utan att skriva "moreover" eller "furthermore" eller "additionally" (send help))
 
det är mindre än tre veckor kvar till mina exams börjar och bara några dagar kvar innan det är försent bestämma sig för vad en ska göra i höst. har alltså quite a lot on my plate och det är tyvärr inte våfflor med glass vill jag säga er men vad gör det. är ovanligt optimistisk dagen till ära (tror det beror på sockerintaget) och tänker att det löser sig. 
 
 
psst!! mina skotska/brittiska läsare: jag har uni-offers! vill ha tips i valet och kvalet så hör av er (annars lär jag söka upp er). 
 

Linnea Aurora

KOM TILL EDINBURGH!!

Svar: jag vill!!!
jore

Sandra Leone

Lycka till och slit dig inte itu <3

Svar: Tack snälla du!! <33
jore