berätta lite om dig själv

Övrigt

 
det vi jobbade för, taggade till och förberedde oss för i 9 månader skedde alltså i fredags. mitt å johannas projekt berätta lite om dig själv - ett projekt där vi mötte nyanlända till sverige, bad de berätta lite om sig själva och sammanställde deras berättelser i personporträtt i form av bild och text - kulminerade i en vernissage (och utställning). 
 
 
jag hade bjudit in cirka alla jag kände och är så tacksam för alla som kom <3 allt gick super förutom minor oplanerade grejer som att min pappa hamnade på sjukhus och därför inte kunde komma. för att vara min första (förhoppningsvis inte sista!) vernissage ger jag den hursomhelst: ★★★★★
 
 
här är jag å min partner in crime! hon är mycket mycket bra och jag har sagt det typ hundra gånger och typ överallt men jag är så himla stolt över henne och det team vi blir (är) tillsammans! 
 
 
jag är också jätteglad över att vi hade möjligheten att driva detta projektet och hoppas att alla som var på vernissagen och alla som överhuvudtaget tar sig en titt på utställningen får sig en tankeställare och tar med sig något ifrån den.
 
 
det känns både konstigt, lite sorgligt och ganska tomt att ha "lämnat ifrån sig" nio månaders arbete, att allt är färdigt, att inget finns kvar. behöver något /som inte är skolarbete/ att sätta tänderna (händerna) i asap...
 
 
så hörrni. nu ska jag sluta tjata om dethär och börja blogga mer om mitt mycket mer intressanta vardagsliv! tjoho

din partner in crime, in créme & in life

bebe!!!11 jag har sagt det ziljoner gånger också, men jag är så himlahimlahimla stolt över dig. över oss. nu behöver vi ett nytt projekt. eller jag behöver det, i alla fall.

puss, ilyyyyyy (as u know)

Svar: <3
joré

Linnea

Å så häftigt med en egen vernissage!!

Svar: det var det! <333
joré