ny bloggdesign

Övrigt

 
 
För några veckor sedan berättade jag att en ny bloggdesign var på g och nu är den här!!! Påminner rätt mycket om den jag hade 2016 (detta var NYSS och jag minns det inte? borde jag vara orolig?) fast lite bättre typ.
 
Galet hur lång tid det tar att koda för övrigt när man 1. egentligen inte kan någonting och 2. glömmer bort allt man kan mellan gångerna man faktiskt håller på med sånthär. Men nu så. Med Celines fina bild på mig i sidomenyn, hela två nya sidor (en portfolio! hallå! vem tror jag att jag är? tänkte att det kunde vara kul dock + bra de få gånger jag faktiskt fotar åt andra) och en hel del som blivit ommöblerat. 
 
Snälla hojta till om det är någon länk som inte funkar. Eller säg bara vad ni tycker i allmänhet. 
 

Angelica Wåhlin

Blev ju jättesnyggt!

Svar: Tack så mycket!
jore

Wanderlust by Jona

Åh, verkligen så himla fin design! :D

Svar: Tack så jättemycket!
jore