livsupdate

Vardagligheter

 
Det är andra veckan i juni och den blå himmeln som jag vaknat upp till varje dag sedan jag kom hem finns bara kvar i bilderna. I helgen åkte jag och familjen på spontanresa till östkusten (som ni vet mycket väl om ni följt mina stories :-))), bodde på ett gammalt soldattorp och paddlade genom sjöar. Det var mycket fint, jag ska berätta mer sen. Som kontrast till helgen har jag idag inte gått utanför huset men hunnit med massa annat som skulle göras. Har redigerat bilder från ett event förra veckan, skickat iväg viktiga mejl, lagt upp en plan EUWIB's instagramsida som jag som Director of Marketing (den mest fancy titeln jag tilldelats hittills i mitt liv?) bland annat ska rodda i år och ordnat med vuxengrejer inför att vi ska få tillgång till vår lägenhet i Edinburgh. 
 
För övrigt fyller jag (20!!!) år om exakt en vecka vilket innebär att min födelsedagsvecka börjar idag! Förutom jobb två dagar denna vecka har jag planerat in en träff med Ellen och en (åter)träff med delar av mitt älskade IB-gäng. Och Johanna, när hon kommer hem från Portugal, men det vet hon inte om än. På lördag ska jag sen ta mig hela vägen till Vetlanda för *fest* hos Linnea som själv fyllde tjugo för lite mindre än en månad sen. Hon har berättat att hon lagt en orimlig mängd pengar på heliumballonger så förväntar mig inget mindre än livets fest. 
 
Hej vecka tjugofyra ta mig om du kan!!!
 
 
 
 

Netti Starby

Vad härligt du har haft det och grattis i förskott! :-D Kramis

Svar: Tackar!
jore

Emilia Sjödin

Såå fint!

Svar: Tack Emilia!
jore

NICOLE

Å så fina bilder, :)

Svar: Tack så mycket!
jore

kayla

Ha en jättefin födelsedagsvecka! Solen kommer nog tillbaka strax <3

Svar: Tack så mycket!!! Det gör den nog :-)
jore

emma

vilka fina bilder :)

Svar: Tack Emma! :)
jore