en vecka i lanzarote

Resor

Tittut vänner! Som mina trogna instagramföljare säkert inte har missat så var jag på Lanzarote förra veckan. Tänker att vi tar oss en titt på vad som fastnade i min kamera medan jag var där. 
 
 
 
hälsade på havet. 
 
 
 
 
 
 
och poolen. och solen!
 
 
 
 
 
åkte på utflykt varje dag. 
 
 
 
hälsade på dromedarer till exempel. de var mycket mysiga. 
 
 
 
mera hav!!! älskar havet älskar stora vågor älskar när horisonten består av blått mot blått. 
 
 
 
lanzarote är lavastens-svart. och rött och grönt och beiget!!! en mycket häftig ö faktiskt. recommend recommend.
 
 
 
vulkaner blandat med mjuka kullar blandat med spetsig lavasten.
 
 
 
g-a-l-e-t vackra solnedgångar och månuppgångar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tant i fönster!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
en morgon promenerade jag och mamma löngs kusten från en stad till nästa. det var fint. saknar att promenera med mamma när jag bor i edi. 
 
 
 
en annan dag jagade vi molnen. 
 
 
 
och fick fatt i dem. 
 
 
 
 
  
gick på "stan". 
 
 
 
 
 
och badade i laguner. med hörlurar på tydligen? vårens viktigaste accesoar verkar det som. 
 
 
 
lunchade bredvid ett hus som hade hundskulpturer på taket. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kikade på stränder där människorna såg utt att vara mini. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
blev fascinerade av svart sand. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lät allt som skaver sköljas bort med vågorna och hade det bara så himla bra. 
 

Angelica Wåhlin

Åh, ser riktigt drömmigt ut!

Svar: Det var det!! :)
jore

Ellen

Gud vad fint allting!

Svar: Tack!!
jore

Meg

wow vilket häftigt landskap! älskar bilden på månuppgången, så fint <3

Svar: Ja, det var supercoolt! Tack! :)
jore

Stella

Men vilket häftigt ställe! Ser jättenice ut!

Svar: Jaa! Tack!:)
jore

Josefin Nilsson

Wow vad fina bilder!

Svar: Tack!! :)
jore

Marie Bergman

Härligt :)

molly

helt fantastiskt!

Nora Bååth

Shit, lanzarote är verkligen underbart!

Svar: ja!! rekommenderar starkt
jore

madabouttea.se

Men gud så mysigt! Och vilka härliga bilder :)

Svar: tack!
jore

Amalia

Wow vad häftiga bilder! Vad använder du för kamera och objektiv?

Svar: Åh tack så mycket!! Använder en Nikon d7200 och ett Nikkor 50mm f.1.8 fast objektiv. :)
jore

Josefine B

ser verkligen vackert ut :)

Svar: tack!
jore

Erica

Vilka fantastiska bilder, wow!! :D

Svar: Tack!
jore

Linnéa

WOW VILKA SNYGGA FOTON!!!!!

COOLA BILDER!

Svar: Tack!!!
jore

Anonym

Älskar bilderna!

Svar: Åh tack!
jore

Kimmey :)

Älskar bilderna!

Svar: tack så mycket, vad glad jag blir!
jore

Maria

Gah så härligt!!! :D

Svar: Jaa!!
jore

anne von porat

vackra bilder

Svar: Tack!
jore

Sara Ekman

Åh vad härligt! Lanzarote var länge sedan jag besökte! :)

Svar: Ja!!! Dags för ett återbesök? :)
jore

ida

Så fina bilder! Vill också till havet :)

Svar: Tack! Älskar havet. <3
jore

ellen björktegen

fina bilder! :)

Svar: tack så mycket!
jore

Hanna Karlsson

Det ser verkligen underbart ut!

Svar: Tack!
jore

Linnea

Shit vilka fina bilder!! Vad fotar du med?:)

Svar: Tack så mycket! Fotar med en Nikon D7200 + ett fast 50mm f/1.8. objektiv och ibland ett 18-105mm f/ 3.5-5.6. :)
jore

Linnea Glavén Salin

Wooow! Vad vackra bilder! Tänkte precis fråga vilket objektiv du använde, men såg att du redan svarat på det. Så tack :)

Svar: Tack så mycket! :)
jore

Maolion

Så himla vackert landskap och du lyckades verkligen fånga det! Bilderna är helt fantastiska :D

Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir!
jore

http://veckomagasinet.com/bloggforelasning-hur-tjanar-man-pengar-pa-att-blogga/

Jag vill också till Lanzarote och blogga

Ida

Vad fina bilder :)

Svar: Tack så mycket!
jore

ddianasliv.blogg.se

Wow vilka vackra bilder!

Svar: Tack så mycket!
jore

http://veckomagasinet.com/nar-jag-sponsrade-kulturernas-karneval/

Önskade att det fanns så fina cameler i Uppsala då skulle jag besöka dem.

Svar: Haha om ändå!!!
jore