hej edinbro jag saknar dig

Listor och summeringar

 
Hörrni! Idag är det fem ynka dagar kvar innan jag säger tack och adjö till den svenska sommaren och flyttar tillbaka till Edinburgh. Är så taggad och fylld av längtan att jag knappt kan sätta det i ord, så låt oss titta på en jäkla massa bilder från roliga dagar i min bästa studentstad istället: 
 
 
 
 
1. Födelsedagsfest
2. Erin och jag på en klubbtoalett någonstans
3. PYSSEL dvs klottra på sitt mjölkpaket
4. Jag och Emily när vi fick tag i en uppblåsbar banan storlek XXL
5. Utelunch och hiss och diss-lista på en servett
6. Gänget på Bongos stora toalett förevigat av en främling
 
 
 
 
 
7. Halloweenfest, för korta nunne-klänningar och en utklädnad klass budget
8. Jag och Lianne och hennes gamla flatmate Clara från Tyskland!
9. Erin på vår self development-utflykt en helg 
10. Jag och... tvätt.
11. Två megasuperglada. Jag kanske för att jag lyxat till det med citron i cocacolan
12. En kylskåpsphotoshoot en förfest
 
 
 
 
13. Ballonger vem gav oss ballonger???
14. Två kompisar i en lummig trädgård: olja på kanvas
15. Common room takeover feat de vita sneakersen. Och mig och Lianne
 
 
 
 
 
 
16. Drake fest herregud mina kompisar var så galet snygga den kvällen
17. Gwyn och jag på studentpuben en oplanerad utekväll
18. Hive night, alltid hive night
 
 
 
19. Ett styck dagsutflykt till IKEA pga mina kanelbullar tog slut
20. Milk cures drunk!!!
21. Två snillen i brillor
22. Jag i soffan en förfest
23. Hemmafesten när den enda som ville ha snöbollskrig var jag
24. Ytterligare en förfest, av våra outfits att döma: destination Hive återigen
25. Mina tre favoriter den vintrigaste av de vintrigaste dagar
26. Two girls one tunnel
 
 
 
 
27. Oops Drake fest igen! Denna gången feat. Felicias flatmate Chendwa
28. Jag hungrig på life drawing. Erin = törstig
29. Tillbaks i någon spegel någonstans
 
 
 
 

Linnea

Så snyggt inlägg! Mvh en som är taggad på att följa dig från Edinburgh...

Svar: Tack snälla! <3
jore

Saga

Verkar vara en trivsam stad! Hur många år har du kvar att plugga? Jag är tillbaka i Umeå nu och ska påbörja mitt andra år av tre!

Svar: Det tycker jag att det är! :) Jag börjar också mitt andra år men av fyra.
jore