bra saker de senaste dygnen

Listor och summeringar

 

→ Jag har sett solnedgången från Arthur's Seat

→ Jag har slått rekord i att ligga och dra mig i sängen! Ända till klockan tre på eftermiddagen. Det ni. 

→ Jag har lärt känna en ny människa som gör att jag saknar Edinburgh ännu mer. 

→ Jag har käkat två portioner pannkakor, i olika länder, inom loppet av tre dygn.

 

 
 
 
 

→ Jag har tagit av mig jackan ute på promenad! P.g.a. varmt. Vårkänslor x 100.

→ Emily har sagt upp sig från sitt jobb och haft mer tid för häng!!

→ Jag har provat VR för första gången?? Det var skoj. 

 
 
 
 

→ Jag har käkat årets första kulglass.

→ Jag har läst ikapp allt jag missat att läsa under terminen! Så nu har jag bara ren revision kvar. 

→ Jag har börjat läsa skönlitterära böcker igen!!! Fan vad nice. 

 
 
 

→ Jag har insett att det alltid finns kul saker att se på the national museum?? Har varit där x antal gånger och hittar jämt nya saker att kika på. 

→ Jag vet ej om jag nämnt det innan men jag har börjat spela basket igen i ett litet lag på uni och även om jag inte kunde vara med och spela i finalen så har jag glädjts åt att vi vann! 

→ Jag har återförenats med min hund och min älskade mormor och hälsat på alla mina kusinbarn!!!

 
 
 
 

→ Jag har käkat massor med god mat och blivit starstruck av kändisar på restaurang.

→ Jag har hittat kul jobb att söka och sökt dem. Snälla håll tummarna för lite jäkla tur i denna djungel. 

→ Jag har delat säng med min hund och behöver jag förklara hur lycklig en blir i mattehjärtat när en inte ens kunnat träffa honom på över 7 månader???

 

 

Josefin Nilsson

Så himla fina bilder! :)

Svar: Tack!! <3
jore