nåja, vad är väl en bal på slottet

Porträtt | Taggar: bal

 
hallå igen! sen sist vi hördes har jag hunnit med 72 timmar i barcelona, ett besök hos frisören, en skolbal och en liten ommöblering här på bloggen. tänker visa er allt i en hemskt okronologisk ordning så hoppas ni tycker det är kul! 
 
 
i torsdags var det bal inklusive morgonfix hemma, flygigt hår, kortegeåk och ett jönköping fullt av supertjusiga människor. vi fick bästa vädret trots att det hade spöregnat hela dagen innan och själva balen var jättemysig. 
 
 
här är min baldejt jacob. kolla på honom! ett guldkorn plus den modelligaste människan jag känner. 
 
 
 
 
 
 
det känns så himla konstigt att min bal är över nu, och lärarmiddag och student är allt som återstår innan min gymnasietid är slut på riktigt. hoppas på fler baler i mitt liv! 
 
vi hörs snart igen och då ska jag visa er lite bilder från minst lika soliga barcelona. och, förresten: är det något på bloggen som inte funkar, någon länk som bryts eller något som ligger väldigt fel när du kikar in här från din dator: please säg till. 

Linnea

Å så fina ni är!! Miljön där ni tog bilderna + svarta finkläder är så 10/10!!

Svar: Tack!!! <3
jore

Sandra Leone

Så fint! Balen var det finaste på hela trean tycker jag

Svar: Tack! Jaa, det var så kul å se alla så himla tjusiga.
jore