en soluppgång i mora

Landskap & Miljö, Resor;

 
hej bloggen! nu var det återigen längesen vi hördes. ett helt jullov sen faktiskt. därför tänker jag att vi ska kolla lite på vad jag hittat på de senaste veckorna.
 
till exempel har jag åkt åtta timar bil till mora för att: uppleva fantastiska soluppgångar, vandra i skogen, äta pannkakor med banan och lönnsirap, lyssna efter björnar, lyssna på tystnaden, halka på ishala träbroar och fira nyår. sen har jag åkt åtta timmar bil tillbaka hem och mycket effektivt undvikt att läsa boken jag tänkt läsa under bilresan. men äsch, detaljer! här är en serie bilder från kanske den mest färggranna soluppgång jag hittills skådat. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

rememberthiis.blogg.se

Fint !

Svar: tack! :)
jore

Daniella 🌙

Jag önskar att jag kunde fotografera ens hälften så bra som du ._.

Svar: ...det tvivlar jag inte ens på att du kan?
<3
jore

Linnea

Å så magiskt!!

Svar: ja?? har nog aldrig rört mig så snabbt från säng till utanför ytterdörren. :D
jore

Linnea Aurora

Färgerna! I bilderna! I detta inlägg!

Svar: det var helt otroligt fint i verkligheten!!
jore