en bra tjugoförsta maj

Resor

igår vid nio kom jag fram till centralstationen här i storstaaan, efter lite tågstrul. mamma möte upp mig och vi gick på kvällspromenad häromkring norrmalm och andades *storstadsluft* och studerade hipsterkillar som satt och åt chiapudding och skrev texter som "you may think banking is difficult..." på powerpoints.
 
 
idag vaknade vi tidigt, åt frukost på urban deli (i vars hotell vi också bor) och skyndade oss ut till ett ganska molnigt stockholm. 
 
 
vi gick förbi kungsträdgården som just idag var full av yogautövare mitt i ett jogapass organiserat av indiska ambassaden?? kolla så hurtiga! 
 
 
 och så gick och gick och gick vi. nu, ganska många timmar senare, visar hälsoappen på telefonen att vi gått strax över 23 (tjugotre!!!) kilometer? 
 
 
hit ledde förmiddagsutflykten. till moderna museet. 
 
 
några timmar senare var vi hungriga och *löste problemet*.
 
 
och så åt vi efterätt i form av glass på en takterass och spanade på folk. sånt e ju kul. 

Sandra Leone

Det ser så härligt ut! 23 km var minsann inte lite det!

ISA

haha innan jag läste bildtexten till yoga-bilden. jag ba vad faaaan äre som händer? mass-psykos?? ;)

Svar: hhahah alltså visst ser det så ut?
joré