bzzzz

Vardagligheter

 
häromdagen (är häromhelgen ett ord? om inte vill jag nominera det till saol!!) upptäckte mamma att ett av träden som omger vår trädgård brummar, och det visade sig att det var helt fullt av humlor?? häftig grej.
 
för övrigt har jag haft en bra måndag-tisdag-onsdag. jag har kompispluggat i solen en tidig morgon, pratat i telefon i dubbla timmar, skrivit uppsats, löst mattetal, labbat, hällt i mig kaffe, haft jobbmöte i parken, planerat planerat  planerat och kryssat av kryssat av kryssat av. nästa sak på att-göra-listan är att vattna blommorna, så det ska jag göra nu!
vad har ni hittat på hittills i veckan? 
 

Sandra Leone

Det låter härligt med humlor! Har faktiskt inte sett till någon ännu.

Svar: är inte särskilt glad i humlor faktiskt men de är ett vårtecken iallafall!
joré

Alicia

Underbara bilder! Humlor är verkligen ett av mina favoritdjur <3

Svar: tack snälla!!! alltså, insekter som bränns/bits/sticks är inte min grej, men det är ju tur att någon gillar dem. ;-)
joré