en fredagsfin solnedgång

Landskap & Miljö, Vardagligheter;

 
i fredags kväll bevittnade jag den färggladaste solnedgången på länge. jag och johanna hann genomföra en intervju för jobbet, promenera genom halva stan, prata en massa, äta ickekoreansk koreansk mat och lära känna ett två tre stycken josh's på bara en kväll. vi gör alltid så kul saker, hon och jag. det bara brukar bli så och det om något är hur fint som helst. 
 
 
himlen skiftade mellan rosa och lila och vättern badade i guld. vårkvällar. <3
 
 
nu har jag bara en fyradagarsvecka i skolan + lite jobb + lite projektarbete att klara av innan jag ska till mormor över påsk!! förväntar mig att tiden går snabbt och smidigt - som den brukar göra när man har mycket att hinna med men också något fint att längta till. hur ser er vecka ut? 

Daniella 🌙

Men Gud vad fint <3333

Svar: tack!! <33
joré

Tilda Barkselius

Åh så vackert!

Svar: det var det!
joré

ISA

himlens alla färger va - så vackra! <3

Svar: visst är de!
joré

Sandra

Wow, vilken ljuvlig solnedgång! Så maffig.

Svar: å det var den!! njöt för fullt.
joré

Jasmin

gud vilka fantastiska färger! jag saknar verkligen sveriges solnedgångar.

Svar: visst är det!!! solnedgångar är fina vart de än är, tycker jag.
joré