arton, etta åtta

Vem är "jag"?

 
 
 
 
 
djurparksbesök, midsommarfirande, kusinkramar, parkspring och födelsedagsöverraskning. anno typ tvåtusenfem. 
 
hörrni!! idag fyller jag arton. tycker det är lite häftigt. att jag levt i arton år liksom? att jag har 18 år av upplevelser, av minnen, av ord, av bekantskaper och tankar i mig? att jag numera räknas som vuxen och myndig och allt såntdär som hypeas så mycket känns faktiskt inte särskilt coolt alls. jag skulle inte ha något emot att få hoppa tillbaka i tiden en stund och få vara dendär tjejen vars standardoutfit var svartvit tröja och randiga strumpor igen. å andra sidan skulle jag nog inte vilja vara hon så mycket länge till. jag vill vara jag, jag vill vara den jag är nu, och jag vill framför allt vara bättre än jag är nu.
 
hej år nummer arton, snälla gör mig inte bara äldre, utan också klokare, förståndigare och godare än jag någonsin varit!
 
 
 

Lina

Grattis !!!

Svar: tack!! <3
joré

Linnea Aurora

Ahhh, grattis på födelsedagen!

Svar: tack hörru!
joré

Linnea

Grattis på födelsedagen du!! ^_^

Svar: tack snälla!!!
joré

Alma

Grattis - en dag för sent! Hoppas du hade en bra dag :)

Svar: tack! det hade jag verkligen.
joré

linnea

grattis i efterskott<3

Svar: tack så mycket! <33
joré