några ögonblick, en dag

Vardagligheter

 
regndroppar på fönstret när jag slog upp ögonen klockan halv elva.
frukost med nybakade frallor och lussekatter och julmust.
soffhäng och tända ljus.
en lång promenad längs stranden och längs ickestranden.
en tidig solnedgång.
kladdkaka gånger två.
och växter som är gröna om vintern. 
 

Sandra Leone

Kladdkakan är hur fin som helst!

Svar: tack!! :-)
joré

ISA

mysefrukost! men vad är det för raserat hus va? :O ser lite sorgset ut..

Svar: någon som skulle bygga nytt, men visst gjorde det!
joré

Linnea

Ahhhh så fina bilder PLUS: snazzigaste kladdkakorna jag skådat!?

Svar: hahahah åhhh tack!!!
joré

Linnea

......."snazzigaste" VEM ÄR JAG!? Förlåt mig för mina synder.......

Svar: hahahahahahah bästa du!! avled inombords
joré

OLIVIA | 17,5 årig tös i mediebranschen

SÅÅÅÅ FINA BILDER!!

Svar: heyyy tack!! :-)
joré