key west

Resor

 
igår efter frullen lämnade vi vårt lilla hotell och åkte på dagsutflykt till key west!
 
 
på vägen dit stannade vi till vid en strand
 
 
och sen vid en annan! här tyckte min bror att det var klokt att ta fram chips och jag fick måsskit på min kameraväska.
 
 
sen var vi framme iallafall!!
 
 
vi åkte förbi caroline street och jag tänkte på min bae...
 
 
 
och så träffade vi massa andra turister. gillade speciellt de här guldiga, även om mannen var lite ohövlig.
 
 
sen åt vi mat och jag tänkte, och tänker fortfarande, på individen ovan. äkta key lime pie. var sååå nära på att insistera att mamma skulle köpa en hel i mataffären idag. en hel paj alltså. bara till mig.
 
 
key west är jättefint tyckte vi
 
 
men också knöfullt (<- roligt ord)
 
 
alla väntade på solnedgången och till slut kom den
 
 
#362 för iår.
 

alex

tack & tack för pepp!! den försvinner tids nog :))

ISA

nääähä, gillar du keylime pie? så märklig smak! men älskar detta inlägg, MYSIGASTE platsen det där.. keyan <3

Svar: gillar du inte key lime pie? jorå, det var jättemysigt!!
joré