Fan vad tisdagar är långa.

Vardagligheter



Jag svarar direkt på frågan som ni uppenbarligen kommer ställa - Nej, det är inte glänsande harpluttar blandat med halvmånar. Det är faktiskt frysta körsbär och kvitten (enligt google translate, heter det tydligen kvitten).

Tisdagar är sådär hemskt långa. Skolan håller ju på i timmar, fyller ens skalle med ointressanta saker som någon himla Montesquieu, bilder på safetysigns (eh, säkerhetskyltar låter ju lite skumt... vad heter det annars?), och spanskaord som jämt ska avvika från grundreglerna. Sedan ska man minsann åka buss i en halv evighet och näääästan somna, för att sedan stress-byta om och rulla iväg till stallet. Sen kommer dagens höjdpunkt, eh, middag. Efter det är det bara att glo på min älskade House och sedan skutta i sängs. Åh vad jag hatar tisdagar.
Dessutom är jag sådär surt sugen på att fota. Porträtt. Människor. Jag vill. NUUUU. ;O

Elakt av mig att bjuda er på två extremt tråkiga inlägg på raken. Men sån är jag. Elak. (Och tisdagsdeppig!)