» På jakt efter en fjärrutlösare...

Natur





Togs för några dagar sedan...

Det känns som om jag rotat igenom de flesta kamera-grejs-web-affärerna, hela tiden på jakt efter en fjärrutlösare till min Samsung NX10, som jag kan önska mig i födelsedagspresent. Och jag har inte hittat en. Sååååååååååååååååååååååååå typiskt är det. Jag vill ha en fjärrutlösare, livet blir så mycket enklare med en sådan ju. Men det finns ingen. Ha-ha. Inte roligt. Allright, ni fattar hur jag känner mig just nu. [Och ni fattar också hur himla glad jag skulle bli ifall ni har sett någon som passar till Samsungen!]

En kanske lite bättre nyhet är... att jag för andra (tredje?) gången håller på med en ny design. Jag är sån, jag kan inte ha samma design särskilt länge. Men den här nya... Den ska jag göra riktigt snygg (hahah) och då ska jag förmodligen tåla att ha kvar den en längre period. Bra va? x) Fast tro inte att den kommer upp snart, det lär ta några veckor...

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

Towe

Hej! Just nu pågår det en tävling där du vinna en fjärrutlösare på min blogg, inklusive för samsung :) Så gå in på min blogg och scrolla ner lite så finner du tävlingen! :)

mmeeli.se - tonårsliv!

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/may/tisdagens-vinnare-ny-omgang-2.html

KRAM