» Unhappy Feet

Vardagligheter



Eheh...

Egentligen tänkte jag stanna hemma med mammsen och lillebrorsan medans pappa hämtar mormor och faster från Stockholm... men jag följer med ändå, tänk vad tråkigt pappa skulle ha det utan mig. Alltså får mina fötter inte bära ut mig på en rolig fotorunda idag, utan de får sitta i en bil istället. x'D Men ändå, jag tar någon bra bok med mig, och kameran såklart, så det blir nog ingen väldigt tråkig bilresa till Stockholm och tilbaka. Tahah, ha det gött sålänge.. ♥

UPDATE: Jag är ju fantastisk på att bestämma mig. Verkligen. Pappa skrämde mig med att jag skulle få sitta i bilen i ungefär sex timmar (vilket jag faktiskt skulle kunnat lista ut själv). Detta betyder alltså att jag inte åker med pappa längre. Istället ska jag måla ägg här hemma. (:

Emma (sysslingarnas)

SV Tack! :)

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D

Allt bra??:D

Sebastian Bergström [HOBBYFOTOGRAF]

Tackar! :)