åter till paris

Resor

 
 
Det är torsdag igen, tillika dags att sätta sig i tidsmaskinen och åka bakåt i tid och rum. Idag, till ingen mindre stans än Paris. När var jag där, undrar ni. I juni 2015. Snart tre år sedan. Tyckte mycket om Paris - det låg en obrydd stämning, en så okomplicerad aura, över hela stan tyckte jag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolla vilken fin familj jag har. Blir alldeles glad i själen. Saknar dem varje dag. Är kanske den familjekäraste jag vet?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har ni sett en vy som skriker Paris mer än denna???
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postade förresten ett av mina första gatufotografi-inlägg efter denna resan. Här hittar ni det. 
 
 
 
 
 
Ahh. Drömmer mig tillbaks till allt det gröna. Vill du resa mer? Se återblicken till Lanzarote här och Hongkong här
 

Daniella 🌙

Åhhhh vad fint! Vill åka till Paris nästa år.

Svar: Tack!!! <3 Jamen gör?
jore

Evelina

Härliga bilder! Kom själv hem från Paris för nån vecka sen :D

Svar: Tack! Åh, hur var det? Är det vårigt där än?
jore

Sandra Leone

Så fina bilder. Älskar Paris <3

Svar: Tack så mycket! Paris är härligt.
jore