post vecka åtta

Vardagligheter

 
 
 
 
 
 
hej! sen sist har jag överlevt en helvetesvecka, blivit tre pennor fattigare och en massa muskelvävnad i högerhanden rikare (läs: jag har haft mock exams och skrivit 12 prov på fem dagar). idag fick jag dessutom ett conditional offer från edinburgh university som ett brev på posten (nåja digitalt) och solen sken från en blå himmel hela eftermiddagen så jag firade livET med glass och långpromenad och var gladare än på länge. 
 
nu ska jag göra såntdär vardagligt kul som prata med mamma och måla naglarna och titta på tv-serie och kanske till och med läsa lite (icke-skol)bok. 
 
här är ett par bilder, inklusive kul hipstercouple, från norrköping sen i helgen + lite blommor hemifrån + min nya palmväxt (ja, du tänkte rätt, den andra dog. en stillsam död. lovar.)
 
 
 
 
 
 
 

Daniella 🌙

Har du gjort din design själv eller är det någon blogg esse mall? xxx

Svar: Har gjort den själv faktiskt! :)
jore

ISA

haha den där muskelvävnaden alltså.. trodde man hade muskler i handleden men icke ;))

Svar: ah men i fingrarna då! har bodybuilderfingrar nu, lovar :)
jore