kaunas om natten

Landskap & Miljö

 
skulle vilja säga att mörker klär kaunas men det har någon sorts negativ klang som jag inte vill ge staden där jag (trots allt och faktiskt) föddes. fint är det hur som helst!
 
för övrigt har jag idag:
 ägnat dagen (sen klockan fyra igår ehm) åt den härliga kombinationen bil-flygplan-bil
◄ sörjt att höstlovet är över om en ynka dag (som alla andra)
◄ läst två halva böcker 
◄ varit i malmö en sväng
◄ undvikt att öppna min skolalmanacka. 
 

Sandra Leone

Jag har också haft min almanacka stängd ett par dagar nu. Så himla skönt.

Svar: visst är det! ;-) känner att jag kommer få ångra det typ imorgon, men idag är jag iallafall lyckligt ovetandes.
joré

Cassandra Haraldsson

Härliga bilder :)

Svar: tack!
joré

Karin

Men åh, vad fint där ser ut! Jättefina bilder!

Svar: taack! :kr
joré

lina

Vilket fint ljus du fått till i bilderna! :)

Svar: taack!!
joré

Linnea

Så så fint!
PS! Även jag har läst två halva böcker idag!!!

Svar: tack snälla!! åh, det ger iallafall mig en känsla av att ha åstadkommit något men ändå inte??
joré

ISA

åh så fint med städer i mörker <3 var ligger ens detta? aldrig hört om, hehe!

Svar: visst är det ändå! :) Litauen!
joré

Amanda Jona [SPONTAN]

Läckra bilder :)

Svar: tack!
joré