Något jag aldrig gjort innan... jag hissar och dissar!

Vet inte riktigt varför jag fick en sådan plötslig lust att hissa och dissa litegrann men here we go!



Hehe, har inte så mycket att dissa (jag är på väldigt bra humör idag).

• Att helger är korta. 3 dagar skulle ju vara perfekt! (eller 4... kanske 5?)

• Ovanor. Som att bita på naglarna. Det suger, sjukt äckligt är det också.

• Grus. Det som är ute på trottoarerna och på vägarna nu. Givetvis halkar jag på det, och sen råkar det jämt  hamna i skorna på något väldigt mystiskt sätt också.


Däremot har jag massor att hissa!

• Blommor. Snödroppar, vitsippor, tulpaner, tussilago, blåsippor och alla andra fantastiska blommar! Jag älskar blommor.

• Vädret. Solen skiner, det är VARMT och det är superextremtjättehärligt utomhus.

• Familjen. Äh, min familj är bäst, så är det bara.

• TV-serier. Vet inte hur många jag är "mitt inne i" just nu. Chuck, Glee, Vampire Diaries, House, The Mentalist...

• Vänner. Inte nog med att jag har en familj som är bäst, jag har helt fantastiska underbara vänner också! Lucky me.