Äntligen fotat porträtt!

Porträtt

Hey. Har inte bloggat på 4 dagar nu typ. Hemsk jag är. O.o
Idag har jag varit på en mysig liten fotosväng i skogen med finaste Cornelia, äntligen fått fota porträtt! Men tro inte att ni kommer undan nu, jag är sugen på att fota fler porträttbilder. 8'D



  



Modell: Cornelia                                                                                              Fotograf: Jag
Cornelias blogg:  http://welcometohollywood.blogg.se/

Nöjd med bilderna, ska skicka dem till Cornelia nu. Hoppas hon också blir nöjd!

Näst på tur: Oliwia!

Får inte glömma att tacka Emelie för att hon underhöll oss med sina konstiga skämt. xD

Apan. c:

Fiiina bilder. ;) Jag har saknat din bloggning. xDD<3

emelie

Haha ;P Varse god Joré :D

Emelie =)

Vad har du för e-mail?