livsrapport

Vardagligheter

 
 
 
Med en bula i pannan och en föraning till halsont, med en termin som börjar imorgon, en arbetsintervju att gå till, mejl att skicka och möten att gå till mår jag bra. Bland tjocka spindlar i badrummet, resten av lägenheten som förfestar i köket och sms som lämnas obesvarade. Jag mår bra där också. 
 
Jag facetimear med Carro för första gången sedan jag kom hit och bränner mina mackor i ugnen men äter dem ändå. Jag spatserar fram och tillbaka mellan uni och hemma, målmedvetna steg, samma låtar om och om igen i öronen. Ser inte fram emot kvällarna i biblioteket, men gläds åt att de nu fixat kranar med hett vatten så jag kan dricka obegränsade mängder te. Får en ångestklump i magen när jag ser på mina reading lists för denna terminen, men glömmer bort dem när jag tänker på hur skönt det kommer vara att se tillbaka på allt jag kommer att ha lärt mig. Förhoppningsvis. Saknar någon att krama, men somnar på tre röda med ullstrumpor på. 
 
Slut på livsrapport. Höres snart. 
 
 
 

kayla

Vad fint du skriver, beskriver! Hoppas du får en underbar höst i Edinburgh, ser fram emot att följa dig från andra sidan skärmen <3

Svar: Tack fina!!! <3
jore

Saga

Härligt att höra att du mår bra!!

Svar: yey <3
jore