royal botanic garden pt 1

Natur, Porträtt;

 
Häromdagen tog jag, Erin och Emily en liten promenadtur till the Royal Botanic Garden. Lite småpin att säga att vi inte satt vår fot där innan under de nio månader som vi bott här, men bättre sent än aldrig. 
 
 
Det visade sig vara ett smått fantastisk ställe att besöka i maj - så många blommor!!!! Så grönt!!! Jag mådde prima. 
 
 
 
 
 
 
Plus att det var varmt men inte för soligt denna måndagen till ära och mina kompisar strålade _som vanligt_. 
 
 
 
10/10 bark tyckte vi om detta lilla träd. 
 
 
 
 
Samt hög coolhetsfaktor på detta som hette "Monkey's maze" för att det "till och med förvirrar apor"? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Emily min favoritskotte!!! Kännetecken: gillar mörker och oreda, påträffas ofta med majonäsburk i handen, livrädd för sol pga bränner sig tydligen jättelätt, tycker om att planera saker i _mycket_ god tid, sätter på tevatten på kokning åt en när man kommer hem klockan tre på natten, är ungefär världens snällaste och omtänksammaste och alldeles för rädd för att uppröra folk, har gosigaste filten, har ett leende som smälter glaciärer. 
 
 
 
 
 
 
 
EEeek!!!! Har i skrivande stund mycket svårt att hantera insikten att jag ska vara borta från min edifamilj i cirka tre månader. Längtar redan till september. 
 

Saga

Jättefina bilder, såg helt underbart ut!!

Svar: Åh tack!
jore

Hemma Hos Felicia

herrejösses vilka vackra bilder!!

Svar: tack så mycket!!! <3
jore

Stella

Herregud bilden på Emily där mellan löven (den ovanför där hon är på trädet) är heeelt fantastiskt vacker!

Svar: Åh tack så mycket!! <3 Blir så glad.
jore

Pauline Hurtig

åh så snygga bilder!

Svar: men tack så mycket!
jore