royal botanic garden pt 2

Porträtt

 
Glad lördag hörrni! Idag tänkte jag komma med ytterligare ett lass bilder från vårt besök i The Royal Botanic Garden. 
 
 
Erin klättrade i alla klätterbara (och icke-klätterbara) träd. Hon är en såndär människa som man bara genom att se på kan veta att hon var en såndär irriterande unge som skulle klättra på allt. Hon är dock också en av de absolut rimligaste människorna jag känner + den som går med på att åka till stranden och bada i havet med mig klockan åtta en vårkväll så det väger liksom upp. 
 
 
 
 
 
 
Jag och Emily höll oss mest på marken, luktade på blommorna och aktade oss för getingar och bin. Någon knäppte denhär bilden på mig.
 
 
 
 
 
 
 
Klätterapan Erin klappade växter. "Såhär tänker jag att mina bröst kommer vara när jag blir gammal" sa hon. "Hängiga men mjuka". 
 
 
 
 
Obs. sista bilden på mina absoluta gullungar lovar!!!1 Det har gått fem dagar och jag saknar er massvis redan. 
 

Flisan

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket!
jore

Julia

Men så härliga bilder!!

Svar: Tack så mycket!
jore

Emma Engström

Wow så vackra bilder! :D

Svar: Tack så mycket!
jore

alma

så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
jore

Saga Aginger

Ser så härligt ut! Jättefin bild på dig :)

Svar: Tack Saga!
jore

Moa

SÅ fina bilder!

Svar: Tack så mycket Moa! :)
jore