t minus en natt

Vardagligheter

 
 
Visst har de senaste två veckorna bokstavligen _rusAT_ förbi? Nyss hade jag två veckor kvar på sommarjobbet och nu har jag både firat Jacobs födelsedag och upplevt Värnamodagarna, plockat årets första björnbär i min trädgård, middagshängt med Carro och suckat över Vätterns eviga skönhet, sagt hejdå vi ses kanske igen ni har varit supernice till mina kollegor, KLIPPT MIG på riktigt för ca första gången i mitt liv (se före- och efterbild HAHA), käkat en galet god lunch på Vox samt haft en toppenmysig eftermiddag på ikea samt länsmuséet av alla ställen med mamma. 
 
Kul detalj: ett barn gick förbi ateljén här nedanför där man kunde se ett krucifix ligga på bordet genom fönstret och frågade sin mamma: "varför ligger han där? Är han sönder?". 
 
 
 
 
Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig och när jag vaknar upp imorgon är det raka vägen till flygplatsen som gäller. Så himla konstigt att jag ska flytta tillbaka - känns som om jag aldrig bott i Edinburgh men samtidigt också som att jag aldrig lämnat. Är supertaggad hur som helst, kanske ännu mer än jag var sist. Hoppas ni är taggade med! 
 
Undrar ni för övrigt hur mina tankar gick vid denhär tiden för ett år sedan kan ni läsa om det i detta inlägg (länk) om ni scrollar ner till augusti-september. 
 
 

kayla

vad snyggt det blev med håret! lycka till i edinburgh <3

Svar: Tack fina!!! <3
jore

Emma Engström

Åhh vilka underbara bilder! <3

Svar: Tack snälla du!
jore

Saga

Du passar superbra i kort hår!!

Svar: Åh men tackar Saga!!!
jore