åter till Sardinien och Korsika

Resor

 
Jaha hörrni! Förra veckan reste vi till 2013 och Kroatien och idag ska vi ytterligare två somrar tillbaka - till 2011. Då besökte jag och min familj Sardinien och Korsika, två små öar i medelhavet som tillhör Italien respektive Frankrike. 
 
 
 
Vi hade det lite struligt denna resa med en hyrbil som slutade fungera mitt ute i ingenstans men var mestadels glada ändå!! När vi kommit hem skrev jag detta urgulliga men också mycket cringe inlägg som jag döpte till "'cause we're one happy family". 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett ställe där man kunde gå cirka en miljon trappsteg ned till en grotta. Och så upp igen. Minns att detta var galet jobbigt och förvisso var jag bara 13 år gammal men tror det skulle vara lika jobbigt nu. Vill dock också minnas att det var värt det p.g.a. fick lära mig om stalagmiter och stalaktiter!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så knäppa klippformationer, tycker de ser lite tecknade ut?
 
 
 
Jag 13 år!!! Solbränd och med fyrkantiga glasögon. Dessa bilder ger mig sånt sommarlängt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Angelica Wåhlin

Wow, så vackert!

Svar: Tack så mycket!:)
jore

Saga

Superfina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
jore