åter till frankrike

Resor

Hej vänner! Kalendern står på torsdag och dagens virtuella flyg avgår inte mot en, inte två, inte ens tre utan hela fyra destinationer: 
 
 
Från vänster till höger, utmed Frankrikes kust: Cannes, Antibes, Peillon och Roquebrune-Cap-Martin. Dessa små städer bilade vi förbi sommaren 2013, då vår sommarsemester bestod av en bilresa genom Europa. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolla så liten min lilllebror var! I år fyller han fjorton, tänka sig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite galet ändå att jag kan hitta så många nya guldkorn bland bilder jag tog för _fem_ år sen. Men tja, så fint är Frankrike.  
 

Meg

Alltså ödet, jag ska dit i sommar och kikade just på Airbnb's vid franska rivieran, och sen kikade jag in här och såg detta! Ser sååå vackert ut!

Svar: Nämen! Rekommenderar :-)
jore