om ett misslyckande och en rosa toalett

Vardagligheter

 
Hej hå!!! Om ni är nogranna läsare så vet ni att jag just nu ska befinna mig i Sverige men det gör jag icke. Jag missade mitt flyg. Hur undrar ni? Jo, en kombination av att jag glömde checka in (jävla idiot) och kom till flygplatsen för sent (helvete). Fick glatt stå i kö när mannen framför mig blev incheckad till mitt flyg och sedan när det blev min tur höra att nä, nu är det för sent. Har aldrig varit så snopen och rosenrasande på mig själv i hela mitt liv tror jag. Var ilsken hela gårdagen och så grät jag i duschen i morse och nu tänker jag att det får vara nog. Det var så utbota korkat gjort men nu har det hänt och att låta självhatet bubbla i en evighet hjälper väl ingen. Jag har köpt nya biljetter. 
 
 
 
 
Och tapetserat vårt badrum i ROSA med hjälp av överblivna flyers från mitt sommarjobb och ett helt paket häftmassa. Tycker det ser superkul ut. Som en rosa överraskning när man öppnar toadörren. Det var Erins idé från början och tog väl en dryg timme att genomföra. Värt!!
 
 
 
 
 
Annars så har molntäcket över Edinburgh spruckit upp och utanför mitt fönster pågår en anti-brexit demonstration. Idag har jag ätit långfrukost, lagt ansiktsmask och målat naglarna på min nyfunna egentid. Försökt gnugga ur tefläcken ur mattan i mitt rum med fläckborttagningspulver. Designat visitkort för EUWIB. Nu ska jag ut i solen och promenera hem till Zak har jag tänkt. Puss på er och hoppas ni har en mer lyckad helg än jag! 
 
 

Meg

fyfan vad snopet att missa flyget. lider verkligen med dig! förresten- ÄLSKAR toan, så jäkla käckt!!!

Svar: jaaa:( hihi vad kul!
jore

Ida

Åhhh så snygg toan blev, himla smart ide och vem gillar inte rosa liksom?! Himla drygt med flyget dock! Tyvärr har de ju blivit regel nu typ att man måste checka in innan man kommit till flygplatsen, innan kunde man ju göra det där men nu går det knappt tyvärr.. men bra att du bokat nya!!

Svar: Hihi visst! Jaaa:( men nu har jag checkat in till mitt flyg imorrn så nu hoppas jag att allt går som planerat :)
jore

Linnea

Men guuud vad snyggt! Blev så jäkla inspirerad av allt det rosa!

Svar: TACK! kul!
jore

felicia

uppdatera please !!!

Svar: men uh jag ska förlåt <3
jore