hej från tjej

Vardagligheter

 
Hej alla mina fans!!! Som ni säkert märkt har det varit knäpptyst och stendött här inne ett litet tag och det ber jag om ursäkt för. Ska jag vara ärlig så har jag inte haft en ledig minut för att jag spenderat cirka varenda vaken timme med han jag tycker om. Låt en kvinna leva va!!!!
 
 
 
Vi har klättrat på berg och matat ankor, gått på bio och sett ett par superdåliga fringe-shower (och ett par bra), dansat på svettiga dansgolv, kramats, ätit sjuhelvetes mycket pizza (så trött på pizza nu), promenerat till Leith, klappat hundar, lagat mat (han), diskat hela lägenhetens disk (han), tjurat över småsaker som inte spelar någon roll (jag), hängt med hans familj, spillt vin på hans mamma (jag) och gått på utställningar. Bland annat. 
 
 
 
 
Till exempel gick vi och såg World Press Photo-utställningen som hålls i Parlamentshuset. Tips för Edinburgh-bor och besökande!!! såg mycket hemskt men också en del fint. Till exempel flamingon med bandage på fötterna som ni kan tjuvkika på här ovan. 
 
 
 
Annars har jag jobbat en del. Minns inte om jag berättat men jobbar ju som *flyerer* nu under festivalen. Det vill säga står på gatan och försöker få turister att ta mina små broschyrer och övertala dem att köpa biljett till specifika shower. När jag ser tillbaka på det har det varit ett helt okej jobb, men åh som jag hatat det i stunden. Speciellt när det regnat, och det har det gjort en hel del denna Fringe. Mera än någon annan Fringe, enligt högst osäkra källor i form av lokalbor. Slutar om fyra arbetspass exakt och sen är jag fri att leva livet i ett par veckor innan uni börjar igen.
 
 
 
I morse inhandlade jag flygbiljetter till Sverige från sängen. Så himla smidigt att man kan boka resor genom en app???? vi lever i framtiden hörrni.  Sen tjurade jag ett tag över att han som jag tycker om inte kan följa med. Nåväl. Jag ser fram emot att hänga med familjen min!!! Om än bara över några få dagar. 
 
 
 
 
Tja, det är väl det som händer i livet nu. Hejdå från mig och min nya växt (som jag tar hand om bäst jag kan men som ändå vägrar veckla ut sitt nya blad?).  Hörs snart igen.
 
 

Ellen Gräntz

Nej men det är så FINT att läsa att du liksom... är _kär_? Orkar knappt. Så glad för din skull!! <3
sv: <333333

Svar: tack Ellen jag är jävligt glad jag med !!! <3
jore

nina

kärlek ändå va. så fint inlägg!!

Svar: oja! tack snälla!
jore