hi there

Vardagligheter

 
Hi there!!! från ett styck Jacob på ett styck berg. För de oinsatta är Jacob en av mina närmaste vänner från gymnasiet och den enda som faktiskt emigrerade till the UK med mig!:) Vanligtvis pluggar han i London men i sommar har han jobbat mer norrut i England och hittade en helg då han kunde komma och hälsa på mig! Detta var alltså nu helgen som var och idag tänkte jag ge er en liten recap på vad vi gjort (förutom en halv dags valvaka, såklart). 
 
 
 
Vi har klätt oss i matchande svart, förfestat ihop med mina flatmates och tillsammans upptäckt ett par olika klubbar. Trängts bland dansgolv fulla med freshers, kramats och käftat mot dörrvakter. 
 
 
 
Vi har gått till mataffären runt hörnet, inhandlat mat och lagat en höjdarfrukost. 
 
 
 
 
 
 
Vi har vandrat upp på Arthur's seat (med tre sitta ned och andas-pauser), smutat ner våra skor, varit nära på att ramla ner för bergväggar och suckat över utsikterna både en och annan gång.
 
 
 
Vi har brunchat på ett supermysigt fik i slutet av min nya gata (tack så mycket I will be coming back) och tagit en promenad för att kika på alla fancy hus i villaområdet. 
 
 
 
 
 
 
Gått utmed Princes street, såklart, 
 
 
 
 
 
Och promenerat genom The Royal Mile, med ett litet stopp i mysiga Dunbars Close Garden.
 
 
 
 
 
Adjö sålänge från gulliga oss!! Nu ska jag klä på mig kläder och hälla upp en drink, för ikväll ska vi fira min flatmate Felicias födelsedag. På återseende, puss<3
 
 

Meg

fina ni är! ser ut som ett gäng mysiga dagar! :)

Svar: Tack! Det var det.
jore

Emma Engström

Så himla mysiga bilder!! <3

Svar: Tack snälla!
jore

Jeanette

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack Jeanette!
jore