åter till Gotland

Resor

 
Idag ska vi inte resa så långt. Vi ska till Gotland. Där var jag och familjen på en kort visit hösten 2014. Det var så fint! Svensk sensommar at its best, liksom. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tyckte mycket om raukarna. Så häftiga formationer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zorro!!! Åker och hälar på honom hos min mormor om 20 dagar. Längtar ihjäl mig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni svenskar som inte varit på Gotland: åk dit, det är så fint och annorlunda och vibe-igt (nytt ord, ni är välkomna). Fotografer: det finns så många spännande fotomiljöer? Hade älskat att få ordna en fotohelg på Gotland och fota massa häftiga porträtt. Åk dit! Alla andra som har råd och tid och möjlighet: Ni med, åk dit. Ett supermysigt långhelgs-ställe när man inte vill åka till en storstad. 
 
Andra återblickar: 
 
 
Också: lite klotter som Gotland bjöd på. Sjukt om vi skulle dö nu! 
 
 
 

Ronette

Superfina bilder! Så mycket känsla i dom tycker jag. Har du några gotlandstips kanske? Vi planerar en liten tripp dit i sommar.

Svar: Hmm, ett tips vore att ta färjan över till Fårö (smått ironiskt som Gotlandstips men aja). Är gratis, går snabbt, och där finns mycket att se på liten yta. Hoppas ni får en superfin resa! :)
jore

emeliesandelia.se

Åh vad vackra bilder. Vill verkligen till Gotland... Ska försöka ta mig dit i sommar (som jag sagt i 3 års tid...)

Svar: Åh tack! Det tycker jag absolut du ska göra, det är värt det!
jore

Caroline

Vackert!

Svar: Tack!
jore