senaste dagarnas ståhej

Vardagligheter

 
För ett litet tag skrev jag en livsupdate med grejer jag såg fram emot och där var två födelsedagsfester inkluderade: min och Linneas! Vi börjar med Linneas p.g.a. det var av (kanske) förståeliga skäl det jag tog mest (några bilder överhuvudtaget) på. 
 
 
 
I lördags hängde vi alltså i Vetlanda. Det blåstes upp en imponerande mängd ballonger och inandades en imponerande mängd helium. 
 
 
 
Och så lektes det lekar!!! Typ levande tipspromenad. Superkul, Linnea är en så duktig värd tycker jag. Fick lära känna hennes Vetlanda-vänner litegrann och trots att vi var så olika så hade iallafall jag jätteroligt.
 
 
 
 
 
 
Sen åt vi mat, dansade och sjöng och tävlade i diverse frågesporter från sofforna medan solen gick både ner och upp igen.
 
 
Dagen efter hamnade frukosten vid halv två-tiden (oops) och efter det hängde vi kvar och pratade tills vårt tåg in mot storstaaan Jönköping skulle gå. 
 
 
På tåget hade jag och Martin planeringsmöte för vår gemensamma födelsedagsfest som skulle ske kvällen därpå. 
 
 
 
Dagen efter att vi kom hem från Vetis var nämligen den artonde juni och då fyllde jag (och Martin dårå!) tjugo år!  Vår fest blev också himla mysig och jag själv hade både för kul och var för upptagen med att prata med folk för att ta några bilder alls, så den enda som fastnade på både kamera och mobil var denna: 
 
 
 
på tre personer jag tycker väldigt mycket om!
 
Efter denna helg + måndag är jag fylld av så positiv energi. Jag har än en gång insett att jag är omringad av så galet fina människor som genuint bryr sig och för det är jag så tacksam att jag inte kan beskriva det i ord. Jag älskar er friendos!!! 
 
 

kayla

Grattis i efterskott <3

Svar: Tackar!
jore

Lina

Grattis i efterskott!!

Svar: Tack!
jore

bebe

du är bäst! + älskar bilderna på mig :')

Svar: <3
jore