med carro

Vardagligheter

 
 
Idag var jag och tiden sams för jag och Carro hade ledigt samtidigt. Hon erbjöd sig att komma hit och självklart fick hon det!!! Vi satt på soffan en stund och pratade ikapp om saker som hänt på våra jobb innan vi gick ut och upp för backen till min skog. 
 
 
 
Carro är en såndär typisk person som vill umgås med ju mer man umgås med. Fattar ni?? Träffar jag henne en gång i månaden vill jag träffa henne oftare, träffar jag henne varannan vecka vill jag träffa henne varje och träffar jag henne varje vecka vill jag träffa henne varenda dag. 
 
 
 
Här satt vi, sedan vi skrämt bort tre män och deras hund, och åt medhavda chips och kakor och diskuterade ämnen som
 
att vi känt varandra i 7 (SJU!) år. 
att man kan röra sig på skalan introvert-extrovert. 
allt som är svårt med uni-livet.
att när vi blir gamla så ska vi ha en båt ihop.
drogpolitik. 
att bo i en stuga isolerad från alla andra. 
vänner och gruppdynamik.
att vissa sorts låtar aldrig kommer skrivas igen.
 
 

carro

du är livets finaste vän. älskar dig

Svar: älskarejjjjjj
jore