hem-hemma i favoritskogen

Natur, Skrivet;

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vaknade vid fyra idag och kunde för allt i världen inte somna om, men gjorde det på något vis ändå. Vaknade vid halv sju igen och låg och stirrade upp i taket i ett par timmar. Trött fast pigg, ledsen fast samtidigt likgiltig, hungrig men utan den minsta matlust, full av saknad och fullständigt tom. 
 
Nu har jag klätt på mig, sprayat håret fullt av torrshampoo utav ingen anledning alls annat än att jag ska klara av att se mig själv i spegeln mittemot min säng, bäddat sagda säng, lagt undan tvätten från igår, vattnat mina kaktusar och tyst önskat att någon skulle vattna mig också. 
 
Vet inte vad jag ska göra av denna dagen, det enda jag känner för är att ta mig ut i skogen där hemma och gå. Tränga mig fram genom blåbärssnår och mellan grenar, i timmar. Vissla efter min hund som sprungit bort efter någon stackars ekorre. 
 
Istället får väl planen bli att äta upp marabouchokladen jag påbörjat till frukost och sen kanske eventuellt ta mig ut på promenad. Ändå skönt att terminen börjar imorgon, så att jag har någonstans att gå där jag förväntas vara och inte behöver bara existera utan syfte. 
 
Nähepp detta blev ju sjukligt depp och self-loathing. Här kommer fler bilder från en dag för någon vecka sen då jag var cirka lyckligast i världen. Kontraster va. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

agnes

wow så vackra bilder!

Svar: Tack så mycket!
jore

Ellen

Alltså. Riktigt njuter av att läsa detta. Inte på grund av innehållet, obvi, är inte helt osympatisk, men på grund av SPRÅKET. Kan du skriva lite oftare tack och kram och adjö.

Svar: Men åh!!!! så glad jag blev! Tack så mycket och ja det kan jag. <3
jore

Anonym

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️
jore