hej från livet

Vardagligheter

 
 
 
Hej från livet NU i precis denna stund!!!
Jag sitter i sängen, lyssnar på gamla låtar, sippar på en kopp te (har saknat mitt te) och funderar på vad jag ska laga till middag. Igår kom jag hem - hem till Edi. Det är både skönt och kul och lite ledsamt. Trots att jag var ledig i en månad (!!!) över jul känns det som om jag inte hann spendera mer än en ett par dagar med alla människor jag tycker om i hem-hemma, i Sverige. Tur att facetime existerar, annars vet jag inte vad jag skulle göra. 
 
Idag har jag ätit min vanliga äggfrulle, rört om på mina anslagstavlor, kollat upp litteratur till terminens tre kurser som börjar på måndag, skrivit ned mitt schema på papper, tvättat sängkläder, insett att brittisk choklad smakar ganska rejält annorlunda än svensk choklad, facetimeat mitt bästa tjejgäng (som jag sa hejdå till igår, haha), läst lite bok och lyssnat på musik oavbrutet p.g.a. står inte ut med tystnaden. 
 
Snart kommer vardan igång igen. Det blir säkert kul. 
 

bebe

saknar dig massiv redan, can't wait till april <3 men hoppas du får en bra refreshers week + januari, puss bebz

Svar: puss loveu ❤️
jore