åter till Kroatien

Resor

 
Torsdag igen. Denna gång är året 2013, jag är drygt 15 år gammal och vi sätter oss på ett Ryanair-flyg till Kroatien. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi reste utmed kusten och tog en dag en tripp upp mot inlandet och Plitvička jezera. Där var det mycket fint men ISKALLT (detta minns jag alltså som om det vore igår 5 år senare) så vi klädde på oss ungefär allt vi hade. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag som femtonåring! Så liten. Tror inte jag ens vågade drömma om att jag skulle vara där jag är i livet nu? 
 
 

Meg

Gillar verkligen detta throwback-koncept! Och Kroatien ser verkligen spännande ut, dit vill jag verkligen åka. Naturen ser fantastisk ut!

Svar: Vad kul att du tycker om det! :) Jaa, vad jag minns (och har dokumenterat) var det grymt fint.
jore

Saga

Wow vilka fina bilder!! Blir riktigt inspirerad av upplägget på de här inläggen, skulle vilja göra något liknande med mina egna foton från resor :)

Svar: Tack så mycket! Vad kul att du tycker om det!
jore

Ida Lindborg ♡

Vilka fina bilder!!!

Svar: Tack så mycket!
jore