Min sommar i panorama

Landskap & Miljö, Listor och summeringar;

Hej hej hallå!!! Medan jag har fullt upp med bestyr och sistaminuten-packning innan jag flyttar utomlands I M O R G O N  så tänkte jag att ni kan få se vad som samlat i mobilens panorama-album under sommaren! Det har ni fått göra innan också, en gång 2013  och en gång i början av detta år
 
 
Barcelona i slutet av maj! Tre dagar med mitt bästa kompisgäng i klänningsväder och en stad som kan bjuda på det mesta. Mer utförligt om det här!
 
 
 
I juni var min familj + mormor och ett gäng familjevänner från Litauen på Tjörn och firade midsommar!!! Finns få ställen på jorden jag älskar som dessa klippor. 
 
 
 
Några veckor senare, i juli, var jag i USA. Här är en vy från Portland, Maine, om vilket ni kan skåda ett helt inlägg här
 
 
 
Ytterligare någon vecka senare var jag i Montrèal!
 
 
 
Och på Times Square under våra fem dagar i New York såklart. 
 
 
 
Panoramabilder är jättekul? Måste ta fler. 

Miss Baby Peaches

Men så vackra bilder!

Svar: Tack!
jore

agnes

Fina juuu! Tar typ aldrig panorama, tänker att det inte ska bli fint?? men detta var så inspirerande! duktig!!

Svar: Jamen visst borde man ta fler?? Tack snälla <33
jore

Linnea

Jättefina panoraman!! ^_^

Svar: Tack!
jore