JAG. KOM. IN.

Vardagligheter

 
Hej hörrni1!! Igår publicerades mina IB-resultat. På förmiddan hängde jag med Carro och hypeade och snackade om framtiden men vågade ändå inte hoppas, inte ens det sista. Finns få känslor jag har så svårt att komma över som att bli besviken på mig själv, att inte leva upp till mina egna förväntningar. 
 
Loggade in på hemsidan på tåget hem. Hade kunnat vänta hela sommaren ut men kunde samtidigt inte hålla mig en sekund till. "Congratulations on completing your examinations!" står det högst upp. Sen får man scrolla ned i 0.3 nervösa millisekunder innan dendär livsavgörande siffran uppenbarar sig. Och fyfan vilken lättnad!!! Jag kom in hörrni! I slutet av sommaren tar jag mitt pick å pack å flyttar till Edinburgh för att plugga *Business with Human Resource Management*.  
 
Från att ha hängt på UCAS i timmar, bläddrandes bland alla utbildningar som finns, till att skriva sitt personal statement, till att skicka iväg ansökningarna från SYV:ens lilla kontor, till att bita på naglarna och vänta på offers, till att få ett offer, till att skriva exams och för varje ord man inser att man missat skriva tänka "tänk om detta förstör allt", till att tvivla i en och en halv månad, till att se dendär förbannade siffran och inse att jag gjorde det. Jag kom in. 
 
Nu: följ min resa osv osv.

Stella

Joré! :D Stort stort megastort grattis! <3

Svar: Åh tack Stella!!! 💖💖
jore

Linnea Aurora

JA! Grattis- mycket bra gjort!!

Svar: TACK!!!
jore

agnes

åh grattis, vad roligt!! å vad kul med HR! :)))

Svar: taack!! jaa, det ska bli superkul!
jore