Albany, New York

Resor

 
hej igen vänner familj bekanta bloggkompisar och alla andra. nu hoppar jag i tiden men för några dagar sedan var jag i albany och förundrades över the perfect architectural blend och detta måste jag visa er A.S.A.P.
 
 
allright. så de har denna fantastiska byggnad döpt till "the egg". en liten nämnvärd detalj kan vara att det inte är ett helt ägg utan en ägghalva men don't be fooled, det gör det inte hälften så imponerande
 
 
vid sidan står dessa lagom futuristiska supersmala men breda och höga byggnader. tre stycken likadana. symmetrin gjorde mig warm i hjärtat I must tell you.
 
 
sekunden efter denna bild hoppade killen av sin skateboard, tog upp den och sprang ur bild hojtandes "sorry my baad!!!". 
 
 
alltså, såhär: jag älskar symmetri och raka linjer och ordning och reda och perfektion. när det finns gott om detta och det dessutom bryts av av en byggnad som ser ut som underkroppen på ett animerat djur vill jag inte göra något annat än att jubla.
 
 
och fota i 360 grader såklart. 
 
 
ah
 
 
oh
 
 
ah
 
 
åk hit om ni är rika eller har vägarna förbi. 
 
 
 

Daniella

tack för att du delar med dej <3<3<3