vad är motsatsen till motivation?

Landskap & Miljö

bilder från en morgonpromenad förrförra helgen när himlen var alldeles klar och skratt studsade i skogen.  
 
förra veckan var omtumlande, sorglig och ensam. denna vecka är bara så otroligt... långsam. det är tisdag och jag tycker mig vara så färdig med vecka tre att jag inte ens anstränger mig för att inte somna i soffan med biologiblocket i famnen. jag har två uppsatser kvar att skriva innan jag ska lägga mitt hjärta i tre månaders revision inför exams men det enda jag har lust med är att sitta på en uteservering någonstans där man inte behöver ha halsduk upp till näsan och äta den största portionen pasta som någonsin skådats. 
 
överväger att dyka ner i arkivet och g(lida) (ursäkta pessimismen) genom denna vecka på bilder och minnen från förr men är osäker på om det kommer göra mig mer eller mindre pepp på livet för tillfället. 
 
återkommer när jag är på bättre tankar. 
 

bebiiiii

jadu, jag känner med dig, v3 är passé. typ. men!!! dags för oss att boka in nästa matdejt tror jag. varför inte inta den i uteserverings-anda? med rut-vit-röd duk och stora ljus? puss

Svar: j a... j a !
jore