tredje advent

Vardagligheter

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från 2014. Se del ett i denna adventsserie här och del två här. Tycker ändå denna serie visar rätt tydligt hur mina fotoskills utvecklats? Skoj att se tillbaka på. 
 
Nu är det bara en ynka vecka kvar till jul!!! Denna söndan har jag ägnat åt att hänga med min vän Lianne i Glasgow, utforska deras gallery of modern art (recension: våning ett är pampigt af men resten är rätt tomt, känns som för stora ytor och för få (och rätt tråkiga?) konstverk. Gillade Edinburgh's modern art gallery mer) och sova på bussen hem. Nu ska jag fullända mitt adventsfirande med att värma min sista lussekatt (sörjer fortfarande lussekatten jag råkade bränna förra helgen när jag skulle tina den i mikron) och dammsuga heltäckningsmattan i mitt rum pga söndagsgöra. Hoppas ni har en mysig söndag, hörs snarast!!
 

bebe

du är så bra på att fota, började sakna vår bebis (projektet) asmkt pga tänkte tillbaka på det??? anyhow, ha en fin tredje advent. längtar tills du kommer hem <3

Svar: saknar vårt projekt med!!! berättar om det för alla mina vänner å är lika stolt varje gång. snart så! ❤️❤️❤️
jore

Celine

Men mysbilder <3

Svar: Tack!
jore