första advent

Vardagligheter

 
hej på er! hoppas ni haft en fin första advent. själv har jag ägnat söndagen åt att äta käka en enorm frukost, åka på utflykt till IKEA, julpynta mitt rum litegranna, tentaplugga i tre-fyra timmar, se på ensam hemma och dricka glögg och äta lussekatter. bästa IKEA som förser mig med sånt. 
 
tänkte att vi kunde ha en liten adventserie där jag går bakåt i arkivet och plockar ur ett par bilder från varje vinter innan denna. detta är således mina favoriter från vintern 2016. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mitt egna favoritinlägg från vintern 2016 finner ni här

Linnea Aurora

MÅSTE också införskaffa lussekatter, haha- det är som ett tomrum i min själ utan dem :))))

Svar: Men ellerhur kände så med!!
jore

Johanna

åh! advent med snö, ge mig <3 och advent med dig, helst

Svar: jaaaa bebz!!! ❤️
jore