beige

Vardagligheter

 
det är torsdag och andra dagen som jag är fri som en fågel, totalt ledig, och lite handfallen. jag har vikt alla mina kläder i små fyrkanter, pedantiskt våttorkat varenda yta i mitt rum och till och med städat mina skåp i köket. jag har, på två dagar, vant mig vid att vakna klockan elva och låta frukost och lunch bli ett. jag har smidit helgplaner, sprungit efter bussen, jag har till och med gått på upptäcktsfärd på poundland. och ätit upp alla mina ikea-lussekatter. om en vecka ganska exakt åker jag hem och tills dess är det enda som står på min lista:
 
1. slå in julklappar 
2. läs ut böcker
3. ät upp all mat i kylskåpet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bilder från en ytterst beige morgon då jag vandrade runt i det jag kallar mina områden nu för tiden. trivs i dem. 
 

Angelica Wåhlin

Fantastiska bilder!

Svar: Tack!! :-)
jore

Celine

Haha du lyckades ge mig hemlängtan på en gång! Vill tillbaka dit nu på en gång bara på grund av dina bilder! Lycka till med allt du vill göra innan du åker hem! :)

Svar: Haha men det är bra ju, betyder väl att du trivs här!! :) Tack å ha ett grymt jullov! <3
jore

Elin

Vad fint!!

Svar: Tack! :)
jore