tittut osv

Övrigt

 
hejsvejs bloggen! jag har inte skrivit något här på jättelänge (känns det som) och egentligen borde jag baka kakor typ _nu_ så tänkte inte skriva särskilt mycket idag heller. hursomhelst, imorgon har jag och johanna vår vernissage och jag vet att jag nämnt det i typ tre inlägg i rad men AGGH såhär känner jag inför det:
 
 
har lite svårt att fatta att det kommer komma folk bara för att kolla på det vi har samlat ihop (skapat är fel ord, egentligen)!!! och är lite nervös och lite lite orolig men sånt är väl bra i små doser. vi har jobbat på det i nio månader och spurtat nu det sista (bland annat därför detta internetspace ekat så tomt på sistone!) och imorgon är det dags!
 
här är för övrigt projektomslagsbilden (bra ord) som jag spammat sönder mina sociala medier med och tänkte visa upp en gång till. och här kan man trycka för att komma till evenemanget på facebook - om jag nu mot förmodan skulle ha någon bloggläsare som skull vilja komma och som jag ej bjudit in! 16.30-18.30 imorgon, i stadsbibliotekets kafé.
 
 
okej, nu ska jag sätta igång med kakbaket. vi hörs!