dag 267

Resor, Vardagligheter;

 
banyalbufar, 5 augusti 2016
 
idag är en exceptionellt bra fredag. jag har skådat min andedräkt kondenseras till små vattendroppar under morgonpromenaden. jag har shoppat innan åtta (måste vara första gången), bränt mig på téet men inte på kaffet, morgonpluggat till tchaikovsky, smulat furkostmacka över hela min klänning och fattat allt på en mattelektion. 
 
 
jag har kramats tio gånger minst och åkt halvtom buss två. plockat mängder med björnbär från björnbärsbusken hemma och sett vädret slå om från lätt mulet till åskregn på tio minuter. 
 
 
jag har fnissat åt sms på busshållplatser, satt på musik utan att sätta i hörlurarna först och inte prickat av en enda sak på min oändliga att göra-lista men jag har tänkt att tänk, tänk! att man kan ha så himla roligt en vanlig fredag i september. dag nummer tvåhundrasextiotvå. 

resenaren.blogg.se

det var sannerligen en fin fredag. du verkade vara på bra humör, det gjorde mig glad. och jag var på bra humör med. det är något med höstluften alltså, eller årstiden i allmänhet eller ksk bara livet.

Svar: är fullt övertygad om att det är livet, och du, för du gör mig glad. puss<3
joré