krukväxterna har rymt

Natur, Vardagligheter;

 
hej loves! idag hade jag och mina växter photoshoot i vårt halvt rivna kök. resten av dagen ägnade jag åt plugg och att hjälpa pappa riva gipset från väggen. 
 
 
älskar gul byggtejp? fun fact om mig: när jag först fick ett eget rum och fick välja väggfärg valde jag gul. solgul. det-sticker-i-ögonen-gul. var nöjd med det i ett par år innan jag ångrade mig och ville måla om till vitt. 
 
 
på tal om livet känner jag mig på en så stabil punkt just nu? jag är relativt on top of mitt plugg (eller så har jag lyckats väldigt med att intala mig det), hinner umgås med vänner, ta det lugnt, fota, läsa. 
 
 
visst lägger jag mig allt som oftast någon timme för sent och visst är det ofta mörkt när jag går upp och mörkt när jag kommer hem - men det är ju lite mysigt det också. 
 
 
dessutom är min hösttermin iår väldigt uppdelad, vilket jag är så himlans tacksam för. mår så mycket bättre när jag har saker att se fram emot, när jag vet att jag bara måste tåla vardagslivet några veckor till innan jag får fly det för några dagar. 
 
 
som nu i helgen! då ska jag till stockholm där jag ska möta upp mamma för såkallat *storstadshäng*. här och här finns inlägg om vår stockholmshelg i maj om någon mot förmodan missat. <3
 
 
är det någon som sitter på tips på saker att hitta på där - hmu!!!
 
 
sen säger min kalender att det väntar en jobbig vecka med en drös deadlines plus allas vårt älskade högskoleprov innan det helt plötslig pang bom är vecka fyrtiofyra och därmed höstlov? 
 
 
livet är fint just nu, jag hoppas ni kan hålla med om det. 

rebecca

fina växter!

Svar: tackar!! mina små stoltheter :-D
joré

Sandra Leone

Vad härligt det låter. Skönt att du lyckats balansera livet med socialt umgänge och skola.

Svar: ja! <3
joré