en halv månad senare

Natur, Vardagligheter;

 
hej bloggen! hur står det till? det har gått en halv månad sen vi sist hördes (haha. whAT?) jag hade det finfint i stockholm med mamma, trots höstruskigt väder. efter det gick veckan i skolan blixtsnabb och nu är jag mitt inne i detta höstlov som (med all rätt) döpts om till läslov. får lite panique på att tiden går så snabbt. det är november och tydligen har jag missat att träden blivit gula för helt plötsligt är de bara. 
 
 
jag fryser sönder mina händer en sekund för att i nästa använda dem till att öppna ett glasspaket för glass + te är en väldigt bra kombo. jag irriterar mig litegranna på att folk som jag inte vill ska höra av sig inte hör av sig (ja), äter kakor till lunch (p.g.a. vårt kök renoveras), sticker inte näsan utanför dörren på hela dagar (med det väder som prognoseras kommer detta förmodligen vara normen snart), och borrar ner ansiktet i min hunds päls när jag tänker på allt som måste bli gjort innan denna (lov)vecka är över. 
 
 
någonstans däremellan hinner jag också se på film med lillebrorsan, prata i telefon med människor jag tycker om, bygga ihop kökslådor med pappa och åka på utflykt till spegelblanka sjöar och berg med roliga namn med mamma. och imorgon ska jag fira en vän som fyllt arton!
hur har ni det just nu, mitt i alltet? 
 

Fanny

Så fina bilder!

Svar: tack så mycket!
joré

Sandra Leone

Så himla fina bilder!
Hoppas att du får ihop det med allt som ska göras.

Svar: tack så mycket snälla du!
joré

Fanny

Åh vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket!
joré